مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-24سياسي

فارس من| پل جاده دهلران به مورموری احداث می شود/ صدای مردم شنیده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش مخاطبان فارس سوژه ای را با عنوان ترمیم پل حادثه خیز دهلران - مورموری ضروری است   در سامانه فارس من به ثبت رساندند از این رو خبرنگاران فارس برآن شدند تا موضوع را پیگیری کنند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران از لحاظ وضعیت جاده ای و راه های مواصلاتی جز پیشران ها این حوزه در منطقه آسیا بوده است و ایران را جز کشورهای راهسازی و جاده سازی می دانند.

راه و جاده شریان اصلی رونق کشور و زیرساخت های جاده ای در سراسر کشور باعث آبادانی و پیشبرد رسیدن به اهداف و چشم انداز 1404 است که ایران را در آینده یک کشور ترانزیتی مهم بین المللی در سطح دنیا خواهیم دید.

 استان ایلام جز معدود استان های کشور است که راه های ارتباطی و جاده ای در آن حائز اهمیت است به سادگی نگاهی گذرا کنیم خواهیم دید که ایلام یک نقطه ترانزیتی به جنوب کشور و کشور عراق است.

  اما راه و جاده در حوزه جنوبی استان به ویژه در شهرستان آبدانان که نقطه کوهستانی و از لحاظ عبور و مرور وسایل نقلیه در این مسیر به سختی امکان پذیر و مشکلات عدیده ای را برای رانندگان به وجود آورده است.

این مشکلات در مسیر دهلران به مورموری بیشتر نمایان است جاده بعد از امامزاده حبیب در بخش مورموری با نقاط پر پیچ و خم و عرض کم پل ارتباطی، باعث حوادث وحشتناک که منجر به مرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پل جاده دهلران به مورموری احداث می شود/ صدای مردم شنیده شد

فارس من| پل جاده دهلران به مورموری احداث می شود/ صدای مردم شنیده شد